Wednesday, December 17, 2014

Edith Holden's preciousness

Hello there! 
I wanted to show you something I recently got from Good Britain. I asked for that, because it's not available anywhere here and I wanted to know what the fuss was all about. I mean - badly. And in the previous week I got this little package with this beautiful book.
Chciałam Wam pokazać, co dostałam ostatnimi dniami z Wielkiej Brytanii. Nie jest to książka w jakikolwiek sposób dostępna u nas, ( tylko po niemiecku w empiku, a i tak to chyba jest jej druga część) a straaasznie chciałam ją przeczytać. I wreszcie w zeszłym tygodniu dostałam ją!


 





 It includes some sort of a personal illustrations of flowers, animals, little creatures and everything Edith wanted to keep in her diary.
Jest to zbiór ilustracji zwierząt, kwiatów, ogólnie pojętej fauny i flory, które Edith traktowała jako prywatne zapiski, jako pamiętnik.






  It looks as least beautiful, because of the graniture of the paper. 
Wygląda to co najmniej przepięknie, tym bardziej, że jest to przedrukowane na matowym papierze, co zwiększa efekt!











I think that if you're a nature lover it's a must-have for you. I really enjoyed reading this little poems, little descriptions around the illustration. Something magical. 
To chyba must-have dla ludzi, którzy kochają ilustracje i naturę i naturę w ilustracjach. Dodatkowo wokół ilustracji są opisy, wiersze, mignął mi gdzieś chyba Frost...Coś pięknego. Także, jeśli macie kogoś za granicą, to fajna okazja, żeby się do tego kogoś uśmiechnąć. ;)


7 comments:

  1. I love this book! The paintings are too gorgeous! ♥ Of course I keep it in my collection ( ;

    ReplyDelete
  2. O matko, jaka genialna, zakochałam się ♥

    ReplyDelete
  3. Kiedy coś nowego? Już się doczekać nie mogę ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, jest mi bardzo miło!!! Mogę obiecać coś nowego coś przed Wigilią, tylko zrobie zdjęcia. Pozdrawiam!

      Delete
    2. Będę czekać cierpliwie :) Na instagramie też jestem na bieżąco, ale jednak takie wpisy opatrzone Twoimi słowami, to zdecydowanie coś dla mnie :)

      Delete
  4. I bought it from Amazon, I can't wait to have the book in my hands! The illustrations are so beautiful c:

    ReplyDelete